Jump to content

Aanbieding bij computerland

6 replies to this topic

#1 frako

New member

• Members
  • 8 posts

Posted 18 July 2008 - 08:34 PM

Beste mensen,

Ik heb geen aandelen hoor! Maar ik heb wel een 20 GB (LA Gie)harddiskje gekocht bij Computerland voor 29,95.Hij werkt goed op mijn eee.

groet

Edited by frako, 18 July 2008 - 08:34 PM.

#2 ejvandekaa

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 30 posts

Posted 21 July 2008 - 08:30 AM

of voor rond de 39 euro een 16Gb usb stick (die denk ik veel kleiner is?)

+ veel kleiner
+ minder zwaar

- 10 euro duurder
-4 Gb minder

Evertjan van de Kaa

ps was bij dezelfde computerland

#3 henkp

New member

• Members
  • 6 posts

Posted 24 July 2008 - 07:55 PM

of een beetje ebayen en voor die 39 euro een 32GB-usbstickje uit hongkong laten komen en nog 4 euro overhouden ook :D

Ik heb even zitten zoeken naar een 1,8" drive, maar die prijzn reizen al snel de pan uit (en dan gaat het hele solid-state-concept natuurlijk naar de maan) dus ik ben met deze ook tevreden :)

Nu nog mijn toucscreen aan de gang zien te krijgen in mijn spelletjes (lees daarvoor mijn topic onder mods&hacks) want die calibratie (of is dat met een k in het nederlands?) wil nog niet zo.

#4 tvrman

New member

• Members
  • 5 posts

Posted 26 July 2008 - 04:41 PM

of een beetje ebayen en voor die 39 euro een 32GB-usbstickje uit hongkong laten komen en nog 4 euro overhouden ook :D

Ik heb even zitten zoeken naar een 1,8" drive, maar die prijzn reizen al snel de pan uit (en dan gaat het hele solid-state-concept natuurlijk naar de maan) dus ik ben met deze ook tevreden :)

Nu nog mijn toucscreen aan de gang zien te krijgen in mijn spelletjes (lees daarvoor mijn topic onder mods&hacks) want die calibratie (of is dat met een k in het nederlands?) wil nog niet zo.
-------

Laten we zeggen dat je hier wel erg geluk mee hebt gehad, even gesnuffelt op ebay maar de prijzen liegen er niet om momenteel, dus ....

Edited by tvrman, 26 July 2008 - 04:41 PM.

#5 Nisei

Senior Member

• Members
  • 129 posts

Posted 28 July 2008 - 05:16 PM

USB sticks zijn veeeel trager dan een harddisk. Bovendien zijn USB sticks niet geschikt om bijvoorbeeld Windows op te installeren terwijl een externe HD zich daar uitstekend voor leent. Het is dus maar net wat je ermee wilt gaan doen.

#6 ErikMulder

New member

• Members
  • 2 posts

Posted 02 December 2008 - 06:40 AM

Misschien een stomme vraag, ik heb een fonkelnieuwe 900HD aangeschaft ( idd, ook bij Computerland, afgelopen weekend bij de HCC dagen). In de EeePC ( die ik nog in gebruik moet nemen overigens) zit geen C'/DVD station. Nu heb ik wel een externe DVD brander, maar dat is een groot apparaat die ik niet altijd overal mee naar toe kan nemen.

Mijn vraag, zijn er andere mogelijkheden om programma's te installeren, bijvoorbeeld vanaf een stick en zo ja, moet zo'n stick dan aan bepaalde eisen voldoen?
Wel heb ik de beschikking over een ( portable) extern HD'tje.
Trotse bezitter van een hagelnieuwe EeePC van Asus ( 900HD)

#7 Dutcheee

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • LocationNetherlands

Posted 09 December 2008 - 01:05 AM

Met programma's als magic disk of power iso kan je elke cd opslaan op SD, HD of wat dan ook en ook zonder de cd weer afspelen(in Windows dan wel, voor Xandros weet ik niet hoe)
Overal te downloaden. Wel erg omslachtig maar toch. Je kan zo wel een image van een cd downloaden en afspelen.

Gewone programma's draaien prima vanaf een sd kaart of usb stick, zware programma's en een OS kan je beter vanaf de HD draaien

Edited by Dutcheee, 09 December 2008 - 01:10 AM.

T91MT White / 2GB Ram / 32GB + 16GB Class 6 SDHC
Eee 900 White / 20GB SSD / Nlite Win XP SP3 / Touchscreen

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users